آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دنیای من آروین

گريه پشت سر مامان

1393/11/16 11:52
210 بازدید
اشتراک گذاری

عريرم ديروز برا اولين بار كه بغل بابا بودي پشت سرم گريه كردي.دلم گرفت اما از يه طرف حس خوبي بهم دست داد كه بغل بابا بودي اما وقتي من ميخواستم ار ماشين پياده شم كه برم سر كار گريه كردي . آخه سابقه نشون نداده بود بغل بابا باشي و منو بخواي چه برسه به اينكه گريه كني. عزيييييييييييييييييييييزم. شما رفنين خونه مامان مهين جون (مامانم 4شنبه رفته كليبر برا مراسم ياد بود كه بابا و عمو  اينا براحاجي بابا گرفتن،خدا رحمتش كنه.)منم امدم سر كار. اما دلم همش پيش تو بود . دوست دارم عشقم.

پسندها (8)

نظرات (5)

❤ آرمیتا و آنیتا ❤
18 بهمن 93 16:30
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ ممنون که به ماسر زدید بوووووووس
نیکتا
18 بهمن 93 16:31
سلام خاله جونم اروین جونو ببوسید راستی به منم سر بزنید خوشحالم میشم
مامان محمد طاها
24 بهمن 93 11:08
عزیزم ................ تو این سن بچه خیلی به مامان وباباهاشون وابسته میشن وخصوصا ببینن وقتی داری بدون اونا جایی میری
طناز (مامان آروين)
پاسخ
آره. كم كم دارم وابستگيشو بيشتر ميبينم.خيلي احساس قشنكيه مامان بودن.
مامان مهدیه
24 بهمن 93 19:11
دوست دارم اروین خوشگله
مامان صفا
29 بهمن 93 10:15
اخی ای جانم چه پسر با احساسی بوس واسه آروین خوشگل