آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دنیای من آروین

خريد از تيساگل

1393/11/1 10:47
207 بازدید
اشتراک گذاری

جند روز پيش از تيساگل برات خريدكرده بودم ( مامان جون برا شب يلدات50000  تومان داده بود به من، 50000 تومان هم باب داده بود در واقع لباسات رو به مناسبت شب يلدا مامان جون . بابات خريدنچشمک).ديروز ار طريق پست رسيد. 2ست لباس 3 تيكه خانگي. يگي راه راه با برچسب هيولا. و اون  يكي رزد با برچسب تراكتور.  تيساگل جنس لباساش خيلي خوبه. قبلا هم يه ست زنبوري. ست سرمه اي با برچسب زرافه و لباس راه راه سفيد سرمهاي تابستوني. ديروز برا بابا يرزگ (حاجي بابا) تو خونه عمو  مراسم ياد بود گرفتيم. لباساي راه راه برچسب هيولا رو تنت كردم.  خيلي ناز شده بودي. ماه. مامان جون مهين، عمه نازيلا، خاله نوشين،زن دائي فاطمه، عمه تقيه و مامان جون (صديقه خانم ) هم زحمت كشيده بودن تشريف آوره بودند. كلي با عمه بازي كردي. ميدوني عمه تورو خيلي دوس داره. خوشحالم كه عمه هاي مهربون و دوس داشتني داري. روس دارم تو هم هميشه دوسشون داشته باشي و تحت هر شرايطي براشون احترام قائل باشي. دوس دارم رابطه ات با اونا هم مثه خاله هات خوب باشه. خاله شيدا هم مثه هميشه تو غم و شاديهام كنارمه. ديروز هم اومده بود. شيدا هم خيلي دوست داره. من تو آشپزخونه كمك دختر عمو ها بودم. شيوا ار تو مواظبت ميكرد. شيوا هم خيلي دوست داره هر جا بريم مهموني اگه شيوا هم باسه مسئوليت نگهداري تو با اونه. خيلي خوب با تو بازي ميكنه. تو هم بال بال ميزني واسه شيوا. ايشالله هميشه مهربون باشين بهم. مراسم 3-5 ظهر بود. خدا رحمت كنه بابا بزرگ رو. 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان نوشين و بابا علي
1 بهمن 93 11:00
سلام دوست خوبم . سایت زیبا و خاطرات قشنگتو خوندم و لذت بردم . امیذوارم شما هم به سایت ما سر بزنید و اگر ذوست داشتی ما رو تو سایتت لینک کن. خدا نی نی تو برات حفظ کنه
مامان نوشين و بابا علي
4 بهمن 93 11:07
با کمال افتخار لینک شدید
مامان نوشين و بابا علي
4 بهمن 93 11:18
عزیزم منم دئست دارم عکسای کوروشو بفرستم برا مجله ها . شما چجوری اینکارو کردی ؟ در ضمن واقعا فامیلش کشوردوسته. .
طناز (مامان آروين)
پاسخ
عريرم پسرت خيلي دوس داشتني و نازه. عكس آروين رو شركت تاپ لاين برا چاپ داده. شما ميتوني عكس كوروش جان رو برا صفحه خنده مجله شهرزاد بفرستي تا چاپ يشه