آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

دنیای من آروین

وقتي آروين دختر ميشود.....

1393/11/6 12:23
356 بازدید
اشتراک گذاری

عزيرم مدل لباس جوجه  دخترونه شدي.عكستو ديدم كلي ذووق كردم. با اينكه ناز شدي  اما به نطر من پسر بودن بيشتر بهت مياد. اين عكس  تو سايت نيني لازم گذاشتن. دووست دارم. بووووووووووووووسمحبت آروين جان اميدوارم هميشه موفق و سربلند باشي. مادر كه شدم تمام حس و حال مادرم (شادي، اشكاش، حرفاش،. ...)رو درك ميكنم . انشالله هميشه سلامت و مايع افتخار من و بابا باشي. اما اينو بدون تو هر موقعيت و شرايطي من و بابا هميشه  كنارتيم. دوست داريم.

پسندها (13)

نظرات (9)

♥ایدا♥
19 بهمن 93 21:44
چه پسری شیرینی به منم سر بزنید اپم
مامان فدیا
20 بهمن 93 9:54
ماشالا شما خیلی پسر خوشگل و اقایی هستی اقا اروین امیدوارم سالها کنار بابایی و مامانی شاد باشی
مــامـــان نســا
20 بهمن 93 17:45
سلام مامانی ؛؛؛؛خوبی گلم ... ممنون ازاینکه به ما سرزدید ماشالله به این آقا پسر گل هــــــــــــــزار ماشالله خیلی خوشگل وبانمکه خدا براتون حفظش کنه طناز جون اسپند براش روشن کنید اینم یه بــــــــــــوس لپ کشانی برای گل پسرمون
طناز (مامان آروين)
پاسخ
[فدات يشم.نظر لطفته. خدا همه فرشته كوچولو ها رو حفظ كنه.
مامان مهدیه
24 بهمن 93 19:13
فدات اروین خوشگله
طناز (مامان آروين)
پاسخ
فدات بشم عزيزم
کیان
25 بهمن 93 15:14
وایییییییییییییییی آروین جون تو خیلی خوشگلیواقعا مایکن بودن برازندته خوشگل. بترکه چشم هرکی نتونه آروین جون مارو ببینه
طناز (مامان آروين)
پاسخ
فدات بشم عزيزم. چشات خوشگل ميبينه. حدا كيان رو حفظ كنه برات
مامان صفا
29 بهمن 93 10:29
ماشالله.خیلی خوشگل آروین جون.انشاالله همیشه مایه افتخارتون باشهممنون خانومي. انشاالله همه فرشته هامون سلامت و مايه افتخار خانواده ها ياشند.
مامان علی کوچولو
11 اسفند 93 0:01
ماشاالله چه نازه آروین جون مثله عروسکه خدا از چشم بد حفظش کنهمرس خانومي. خدا همه فرشته هاي كوچولور رو حفظ كنه.خوشحال ميشم از لينگ تون.
مامان علی کوچولو
11 اسفند 93 0:48
طناز جون با اجازت لینک میکنم
zahra
17 اسفند 93 6:12
ایشالله همیشه سلامت باشن