آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

دنیای من آروین

ار درو ديوار بالا ميري

1393/10/18 12:43
188 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي شيطوني. ممنم سه روزي مرخصي بودم ، توخونه كلي باهم  بازي كرديم.صبخ كه ار خواب بيار شدي ديدي من پيشت خوابيدم لبخندي زدي و دوباره خوابيدي. قشنگم ميدونم وقتي من پيشتم تو شادتري، آرومتري، بهتري، اين رو واقعا تواين سه روز توخونه بودمبه خوبي درك كردم. اما چه ميشه كرد مامان كارمند اين مشكلاتم داره. منم دوس دارم پيشت باشم. هر لحظه بغلت كنم و بوست كنم. اما .....ماشالله ار درو ديوار بالا ميري، ديگه به خوبي كليد برق رو  روشن و خاموش ميكني. تلفن رو از پريز ميكشي. رو مبلا ميري و هر چي رو اپن هست ميريزي بهم.  خلاصه اوج شيطوني. واي عاشق حمومي. تا ميگم بريم آب بازي بدو بدو مبري جلو در حموم بغل. خودت به تنهايي دوس داري غذا بخوري . عاشق ناني هستي. كلمات دردر. ددو نينو. بابا ، ماما، ده، دت، رو ميگي. تو كارا به مامان كمك ميكني و يالش ها  رو مياري بذارم تو كمد. شيشه شير رو وقتي ميپرسم كو؟ْ دنبالش ميگردي.محبت .ميگم آروين برو درو ببند ، بدو بدو ميري درو ميبندي. عاشق آب خوردني (تو پارچ) اما من با ليوان ميدم.چشمک آخه لباساتو خيس ميكني. عسلم خيلي دوست دارم. وقتي نيگات ميكنم و تو لبخند ميزني انگار دنيا ماله منه. عزيرم ديروز خودم برا كنترل بردمت بهداشت. قدت 82 و وزنت 13 بود. گفتن قدش حوبه . اما وزنش يه كم رياده. گفتند شير خشك قطع كنيم كم كم و شير پاستوريزه بخوري بهتره.(بابا گفت من به پسرم تا 18 ماهگي شير خشك ميدم، نميتونم قطع كنم .غمگین) تو بهداشت كارمنداش خيلي دوست دارن .منم برا اولين بار ميديدن آخه خاله شهلا همبشه تو رو ميبره واسه چكاب و واكسن.من واسه  واكسن سه ماهگيت  رفته بودم اما يه خانم ديكه بود اون موقع. گفتند ماشالله خوشگل پسرتعینک تو هم پسر خوبي بود و جيغ و داد نكردي. اصلا شكر خد ا تو كلا خوش اخلاقي كلا به بابا رفتي (عاشق بابايي .، وقتي بابائي مياد بدو برو ميري دم در ، اونم هميسه برات قا قا ميخره. 

پسندها (3)

نظرات (0)