آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

دنیای من آروین

چقدر سخت است زن بودن

1394/1/19 9:29
567 بازدید
اشتراک گذاری

چه زيبا گفت سمين دانشور:

حق حضانت براي تو ، درد زايمان براي من !

نام خانواده براي تو، زحمت خانواده براي من!

چهار عقد ،براي تو، حسرت عشق براي من!

هزار صيغه براي تو، حكم سنگسار براي من!

هوس براي تو،عفاف براي من!

هزار سال گذشت ! اين مرض درمان نشد!!!!!

همه چيز برا تو ، و هيچ برا من!

براستي زن بودن كار مشكلي است:

مجبوري مانند يك كدبانو. رفتار كني ، همانند يك مرد كار كني،

هميشه يك دختر جوان بنظر برسي و مثل يك سالمند فكر كني.......

پسندها (10)

نظرات (3)

مامانی
19 فروردین 94 18:34
سلام وبلاگ زیبایی داری روزتون مبارک
پریسا
20 فروردین 94 10:53
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
عاطفه مامی آبتین
22 فروردین 94 12:25
مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند . عزیزم روزت مبارک خوشحال میشم بهمون سر بزنید