آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دنیای من آروین

خريداي عيدت

1393/12/24 8:23
171 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم روز جمعه با كلي گشت و گذار تو شهناز،منصور، آبرسان  ، آخرش برات از همون مغازه هميشگي كه خريد ميكنيم برات لباساي عيدت رو خريديم. به بلوز قرمر و شلوار مخمل نوك مدادي bebepan از اسكن 2 برات گرفتيم.خيلي قشنگن و خيلي بهت ميان. ماه بودي ماه تر شدي. محبتيه شلوار لي روشن و يه ست نتيشرت و شلوارك از همسرخانم امين(همكارم) كه از تركيه مياره برات گرفتيم. جنساشون عالي.....مباركت اتشه عسلم.

مونده كفشات كه بيبينم چي ميتونم پيدا كنم برات. راستي آروين جون بابا برا مامان هم يه كادوي قشنگ كه همه خانما دوس دارن گرفته. اگه گفتي چيه.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. . ..  بله درست حدس زدي ، طلا  يه النگوي قشنگ كه دوسش دارم. راستي من برا اولين باره كه النگو دستم ميكنم آخه هميشه فك منيكردم النگو زنانه است دستبند رو ترجيح ميدادم ، اما حالا كه بابا گرفته دستش درد نكنه كلي خوشخال شدم . احساس خاتم بودن بهم دست داده. ذيگه مثه اينكه كم كم بايد با دنياي دخترونه خداحافظي و  وارد دنياي خانما بشم.  عزيزم در هر صورت من عاشق توام. دوست دارم. بووس بووس.

 

پسندها (5)

نظرات (0)