آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دنیای من آروین

تعطيلات عيد

1395/1/22 10:10
221 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامان امسال سومين عيد ي كه با تو جشن ميگيريم. عشق من عيدت مبارك. برات ارزوي بهترين هاارو دارم. تعطيلات عيد با خاله بيتا و دايي شهرام اينا رفتيم كليبر خيلي خوش گذشت. البته بازم بدون حضور بابا. چون كار نداشت و نتونست بياد . كلا سوپر ماركت كارش سنگينه. جاي بابا خالي خيلي خوش گذشت. اونجا رفتيم آبگرم. من تونستم با تو يه استخر (آبگرم ) برم. تو آب كلي بازي كردم باهات. عاشقتم. دوست دارم. 3 روزي  كليبر بوديم و بعد برگشتيم. چون مامان بايد 7 فرودين ميرفت اداره. با ماهان و شايان كلي توپ بازي كردي. راستي  زود زودم قهر ميكردي و رو سبزه ها دراز ميكشيدي.!!!!(منم تحويل نميگرفتم كه نكنه عادتت  بشه) و آخرش خودت بلند ميشدي و ميومدي. خيلي خوش گذشت بهت. و به ما هم همين طور. فقط جاي سامي جووونم خالي بود كه باباش رفته بودن مشهد. تو هم فقط بهونه سامي رو ميگرفتي و ميگفتيم رفته مشهد. ميگفتي مامان منم ميرم مشهد....... سامي بعد از اينكه اومديم تبريز اومد. كلي باهاش  بازي كردي .

 

پسندها (4)

نظرات (1)

کیان
5 اردیبهشت 95 12:13
آروین جون سال نو ت مبارک