آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

دنیای من آروین

زميني شدنت مباررررررررررررررك عشقم

1394/7/25 9:47
419 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من روز جمعه يعني ديروز تولدت بوود. 2 سال تموم و رفتب تو 3 سال. مامان جون مهين دستش درد نكنه برات كيك گرفته بودن و برا شام هم دعوت داشتيم خونشون به مناسبت تولدت. 

كادو هاي قشنگ هم گرفتي از مامان جون و بابا جون دوچرخه- از عمه نازيلا و الميرا كاپشن و كفس- بابايي هم برات شلوار و شال و كلاه گرفت. منم از طرف مامان جون- خاله شهلا - خاله بيتا و دايي بهروز كه برات پول داده بودن صندلي گرفتم برات. صندلي ماشين.  خيلي راحت شدي از وقتي صندلي داري. راحت ميشيني و بيرونم ميبيني. دوست دارم عشقم. از وقتي تو اومدي تو زندگيمون دنيا مال من شده.ديگه تقريبا جمله بندي ميكني و حرف ميزني. زميني شدنت مبارك عشقم.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان فدیا
26 مهر 94 12:37
مبارکت باشه پسر قشنگ
طناز (مامان آروين)
پاسخ
مرسي عزيزم سلامت باشي
مامان زهره
28 مهر 94 22:32
سلام عشقم تولدت هزاران بار مبارک امیدوارم زیر سایه باباومامانت جشن 150 سالگیت رو تو وبلاگت به ثبت برسونی درروز میلادت بهترین ها رو برات آرزومندم امیدوارم روزهای بسیار خوبی رو پیش رو داشته باشی امیدوارم همیشه دلت شادولبات خندون باشه میلادت مبارک خیلی دوستت دارم خوشگلم