آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دنیای من آروین

عشق من با كلمات جديد و كاراي جديد

1394/4/8 10:20
538 بازدید
اشتراک گذاری

گوجه سبز (الچه) ميگي الده

آئينه= آينا

ميگي ماما ميو ميو  ات(مامان به ميو گوشت بده)

همش ميگي آبا (هم به پارك ميگي آبا هم به آب بازي) همش ميخواي آب بازي كني ديگه تابستون كه شده ديگه تقريبا هر روز ميبرمت آب بازي

مدام ميهواي بري در در كفش و لباسات و جوراب مياري كه بپوشون،  سر پا واميليستي به شونه ام تكيه ميدي و يه پات و بلند ميكني كه شلوار رو تنت كنم عشقم. بعد  ميشيني پاهات رو مياري بالا كه جوراب و كفش پات كنم.  

خودت به راختي از پله بالا و پائين ميري

دستات تا كثيف ميشه ميگي مامان اه (يعني بشور دستمو)

 مدام ميگي مامان ده ده يعني ببا بيا(همچين ميگي مه قند تو دلم آب ميشه ، برو بدو ميام پيشت)

فك كنم تا پايان 2 سالكي به خوبي حرف بزني عشقم. 

من و بابا عاشقتيم. محبت

اكثرا بيرون برم تو رو هم با خودم ميبرم ديگه آخه بزرگتر شدي مردي شدي واسه خودت. پياده كه ميريم بدو بدو راه ميري، مدام چپ و راست ميري ومنم ميگم آروين مستقيم برو، تا يه سكو يا صندلي گير مياري ميشيني....

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان فدیا
8 تیر 94 10:33
عزیزم با اون حرف زدن نازت مامانش از اروین جون عکس هم بذارید خیلی وقت ازش عکس ندیدم ادرین هم واسه خودش کلمه هایی رو میگه اما جالت اینه که بعد یه مدت دیگه تکرار نمیکنه و کلا انقدر شیطونی میکنه اصلا اروم نمیمونه که من باهاش چیزی رو تمرین کنم
طناز (مامان آروين)
پاسخ
رو چشمم اواليل مرداد از آروين عكس هم ميذارم، راستي آدرين فك كنم 6 ماهي كوچيكتر باشه، نگران نباش اونم بخوبي حرف خواهد زد.راستي مامان فيدا شما كجا زندگي ميكنين؟
مامان مریم
8 تیر 94 10:33
سلام چه پسمل ماهی...بوووووووووووس وقت کردید به وبلاگ دخمل ما هم سر بزنید،اسم دخترم آینا هست،همونی که پسرتون به آئینه میگه
طناز (مامان آروين)
پاسخ
به به چه اسم قشنگييي
مامان فدیا
9 تیر 94 9:28
ما کرج هستیم خاله جون بله تقریبا 6 ماه کوچیک تره اما چون من و داداشم خیلی زود حرف زدیم و فیلمش هست که من یه سالگی کامل جمله میگفتم واسه همین هی فکر میکردم خیلی زودتر از اینا حرف بزنه اما شیطونی نمیذاره که یه لحظه بشینه کتاب براش بخونم تا کمکش کنه واسه حرف زدن
مامان فدیا
9 تیر 94 9:30
البته اتلیه ادرین تهران تو لینکش نوشتم چون مامان اینا تهرانن و من تازه اومدم اینجا هنوز تو کرج جایی رو درست نمیشناسم اما کارش عالی بود
مامان آروین
11 تیر 94 11:57
آفرین به این پسر زرنگ که مطمئنم زود به حرف می یاد.
مامان صفا
13 تیر 94 16:00
خدا حفظش کنه