آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه سن داره

دنیای من آروین

روز به روز نازتر و شيطونتر ميشي و من عاشقتر

1394/3/11 11:04
474 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم هر روز ناز ترو شيرينترو شيطونتر ميشي و من روز به روز عاشقتر. فدات بشم قند عسل.

 تا از خواب بيدار ميشي ميگي در در. مامان جون دستش درد نكنه تقريبا هر روز تو رو ميبره پارك(خوشبختانه پارك رو بروي خونمونه ) توب بازي ميكني(با پا ميزني) ماشين سوار ي ميكني( ميگي نن نن نن ) در بخجال رو باز ميكني ميگي نام نام (يعني خوراكي ميخوام)  كم كم كلمات رو ميگي. به شيوا ميگي آجي. به شايان ميگي دادا، داي داي(دايي) جوجه . نام نام (يعني خوراكي ميخوام) ميگي مامان ممه(يعني شيشه شير ت رو ميخواي) . تا سوار ماشين  ميگي نانا  نانا  (يعني ترانه مخواي) . مامان دل دل () يعني بيا ، دت دت (يعني برو) . ميگي بابا در در (بابا بقريبا هر شب ميبرتمون بيرون ، بستني ميخوريم  (عاشق بستني هستي) ) بعضي كلمات را ميگي به شيوا ميگي آجي. به شايان و عرشيا ميگي دادا (داداش) ، به دادي ميگي( داي داي ) ، جوجه.  و .....

جمعه (8 خرداد) من و شما و بابايي رفتيم ايل گوكي كلي بدو بدو بازي كردي. ماهي ها رو نيگا كردي. آب بازي كردي و 2 ساعتي اونجا بوديم . خيلي خوش گذشت.(دست بابايي درد نكنه)  . بووووووووس آروين جون  من و بابائي عاشقتيم. تو همه دنياي مائي.

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان فدیا
11 خرداد 94 14:30
مامان طناز چرا انقدر کم از گل پسرت عکس میذاری من تند تند میام سر میزنم که عکسای این پسر زیبارو ببینم
طناز (مامان آروين)
پاسخ
عزيزم منو ميبخشي حق با شماست . ولي چون از اداره ميام نت. و عكسي از آروين تو سيستم اينجا ندارم. فقط عكسائي كه تو سايت هست رو ميذارم اينجا. اما بازم رو چشم . اواخر تير ماه عكساشو ميذارم حتما.
مامان جون
12 خرداد 94 9:28
قربونش بشم