آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دنیای من آروین

دالي موشه ياد گرفتي

1393/9/26 8:58
186 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مامان ديروز براي اولين بار پارچه روسرت انداختي و به من نگاه كردي و با خنده گرفتي اآدييييييييييييييي   . واي نمي دوني چه حالي كردم. الانم كه  مينويسم دارم ميخندم. به حركاتت عاشقتم. ديرووز كلي دالي موشه بازي كرديم.. دوست دارم عشق مامان. آروين  عزيزم تو يه فرصت خوب عكساي اين يكسال رو جمع ميكنم و همراه باموضوعاتششون برات مينويسم. وقتي كه بزرگ شدي  بيبينييييييي كه چيكيارا كردي...... بووووووووووس

پسندها (2)

نظرات (1)

پاپ من
4 دی 93 10:50
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! _____________