آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دنیای من آروین

عكس پسرنازم. مدل مارك لباس ايراني تاپ لاين. عكسش پشت جلد مجله شهرزاد چاپ شده

1393/9/25 11:50
453 بازدید
اشتراک گذاری

آروين عريريم 27 و 28 مهر ماه رفتيم تهران ، كه تو مدل تاپ لاين بشي. خااله بيتا و زن دائي سعيده خيلي رخمت كشيده. تمام اون دوروز وقتشوون رو برا ما گذاشتن. روز اول با خاله بيتا رفتيم يافت آباد ، مبل شماره 3 ، تو يه مغازه اي كه التق كودك داشت. اونجا فيلم و عكس گرفتن ازت، فرداش هم تهرانپارس رفيتيم كه زن دايي سعيده زحمت گشيد مارو برد و كل روز با ما بو د ، كلي عكس تو آتليه گرفتن ازت.و اين عكسا انتخاب شده برا سايت تاپ لاين گذاشتن، عكست پشت جلد مجله شهرزاد توسط توليدي تاپ لاين چاپ شده، مابقي عكسا هم برا فروشگاهها به صورت كاتولوگ ميره كه بعدا اوونا رو هم همين جا ميذارمشون.

 

 با تشكر از خاله بيتا، زن دائي سعيده و سامي و ماهان عزير

 

پسندها (12)

نظرات (7)

مامان علیرضا
25 آذر 93 11:57
سلام میشه به پسر کوچولوی من رای بدین؟ کد 13 رو به 1000891010 پیامک کنید
خاله
5 دی 93 22:41
سلام چقدر نازه خدا حفظش کنه من براي خواهرزادم وبلاگ درست کردم عکسشو تو جشنواره فرستادم خبر نداشتم خيلي دير اقدام کردم به هر کسي ميگم بهش راي بده ميگه قبلا تو وبلاگ به کس ديگه اي راي دادم ممنون ميشم شما راي بدين کد عکسش 75 هست به شماره 1000891010مسيج کني عکسشو ببينين اگه دوست داشتين بهش راي بدين ممنون ميشم
مامان
18 دی 93 13:21
خدا حفظش کنه
فاطمه
1 بهمن 93 11:27
الهي خاله قربونش بره ماشالله خدا حفظش كنه.
طناز (مامان آروين)
پاسخ
فدات يشم. خدا فاطمه رو برات خفظش كنه. بووووووووووووووس
سپیده
7 بهمن 93 11:41
چ مدل ناز و خوشگلی ماشااله خدا حافظت باشه
طناز (مامان آروين)
پاسخ
فدات عزيزم. چشاب خوشگله سلامت ياشي.
مامان هستیا
3 اسفند 93 8:36
چه پسر ناز و خوشگلی هزار ماشالله
فرانک
4 اسفند 93 1:16
هزار ماشالله .خدا حفظش کنه.عکس پسر نازتو نو دیده بودم ولی فکر نمیکردم یه روزی مهمون خونه مجازیش بشم.خوشحالم که با شما اشنا شدم و ممنون از اینکه به ما سر زدی دوستم
طناز (مامان آروين)
پاسخ
سلام. خدا همه فرشته كوچولو هارو حفظ كنه. منم خوشحالم از آشنائي ياشما. عكس آروين رو رو مجله ديده بودين يا فروشگاهها؟؟