آروينآروين، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
پيوند مامان و باياي پيوند مامان و باياي ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
طناز(مامان آروين)طناز(مامان آروين)، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دنیای من آروین

بدون عنوان

1396/11/24 15:50
466 بازدید
اشتراک گذاری
گل پسر من از ۲۱ بهمن میره مهد کودک
گرچه بی قراری میکنه تنها نمیمونه مهد ،اما خیلی خوبه که لااقل ۴ ساعتی دووام میاره اونجا. از قرار کلی خوشش اومده از خانم وکالتی مهربون و دوس داشتنی که صبوری میکنن .
روز اول خانم وکالتی گل های لاله که له مناسبت روز ۲۲ بهمن درس کرده بودن داد به آروین تا بین بچه های کلاس پخش کنه. رکز دوم یعنی ۲۳ بهمن تو کلاس مداد داده لودن که پخش کنه و ارتباط گیری با بچه ها خوب بشه. گل پسرم به ستاره از خانم معلم جایزه گرفته بود.
روز سوم گه امروز بود ثبح بردمش مهد و اومدم سر کار بعد از من گویا گریه کرده و بعدش آروم شده. عکاس اومده بود و اقا اروین هم لباس مهمونیشو پوشیده بود که عکس بگیرن ازش.
ظهر که رفت دنبالش لباساشو پوشیده بود و منتظر من بود.
خانم مدبر یه کیف قشنگ آورد با لباس مهدش و قراره از فروا اون لباس رو تنش کنم.
اروین تو راه گفت که دایره رو یاد گرفته
چتر و... راستی بازم گل پسرم یه ستاره گرفته از خانم معلمش.
به امید روزهای بهتر و پر از موفقیت عزیز دلم.


روز اول






روز دوم مهد کودک


روز سوم مهد
و اینکه بعد مهد اومدی اداره مامان ...

















پسندها (1)

نظرات (0)